6. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítási díj fizetésének módja
- Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel futárszolgálattal a terméket. (bankszámlaszámunkat a kapcsolat / üzemeltetői adatok között találja meg)
- Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön előre fizetve vagy a megadott átvételi címen, készpénzben fizetheti meg és veheti át a terméket.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a jótállási jegyet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.
Személyes átvétel, készülékek megtekintése: 2440 Százhalombatta, Mérnök utca 7.(időpont egyeztetéssel)
7. Szállítási határidő
Raktáron lévő termékek esetében, a megrendelés napjától számítva 3-4 munkanap.
8. Házhoz szállítási információk
A webáruházunk által kapott megrendeléseket az MPL futárszolgálat futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8:00-17:00 között történik. A csomag érkezéséről értesítést fog kapni. Ha át szeretné ütemezni a kiszállítást, kérem vegye fel a kapcsolatot a futárszolgálattal. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a megadott napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják, és biztosítani tudják a küldemény ellenértékének a futár részére való teljesítését és/vagy a rendelés átvételét.
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a szállítás és visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.
Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén, a kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeinken állunk rendelkezésére.
9. Postai szállítással kapcsolatos információk
A postai küldemény elvesztését, részleges elvesztését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.